Želimo da vas obavestimo da će sve porudžbine primljene posle 29.12.2025. biti poslate 12.01.2026. godine. Srećne praznike želi vam Coffee Bazaar.
Besplatna dostava za sve porudžbine iznad 8000 RSD.
Nakon što pristupite našem sajtu, pređite na pretragu artikala.
Klikom na sliku artikla dobićete više informacija o odabranom proizvodu. Ukoliko ste se odlučili za proizvod, potvrdite količinu koju želite i kliknite na „Dodaj u korpu“. Kada to uradite, u gornjem desnom delu ekrana će se pojaviti sličica korpe koji vam nudi mogućnost da vidite stvari koje se nalaze u korpi, da korigujete ono što ste odabrali, kao i mogućnost da direktno nastavite ka plaćanju.Sajt možete nastavite da pretražujete dalje i ponavljate isti postupak kada želite da dodate novi proizvod u korpu.
Kada završite proces izbora proizvoda, kliknite na sličicu korpe i „NASTAVITE SA PLAĆANJEM“. Otvoriće se novo polje u koje treba da unesete podatke o sebi i Vašoj adresi. Obavezno je popuniti polja obeležena zvezdicom.
U sledećem koraku birate način plaćanja:
Ukoliko izaberete plaćanje karticom pojaviće Vam se polja u koju morate da unesete sledeće podatke: broj kartice, ime vlasnika kartice, datum isteka kartice i cvv broj kartice (odnosno verifikacioni broj kartice). Cvv broj kartice obično stoji na poleđini kartice i najčešće se sastoji od 3 cifre (kod nekih kartica može imati 4 cifre). Taj trocifreni broj je vaš cvv broj kartice. Eventualno se može tražiti da unesete tip (brand) kartice.
U sledećem koraku pojaviće Vam se potvrda kupovne koju možete odštampati ili jednostavno zabeležiti podatke o transakciji – informacije o statusu transakcije (da li je transakcija uspela ili ne), ID broj porudžbine – ID broj svake porudžbenice je jedinstven, iznos koji ste platili i valutu u kojoj je transakcija obavljena, zadnje 4 cifre kartice sa kojom ste izvršili plaćanje i tip ili brand kartice, autorizacioni kod banke – broj jedinstven za svaku uspešnu kartičnu transakciju, i datum i vreme kada je transakcija izvršena.
Ovim korakom se završava proces online kupovine. Nakon toga, bićete obavešteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a. Porudžbina je prihvaćena od strane Koza Coffee d.o.o. tek nakon što Vam email-om pošaljemo potvrdu o prihvatanju iste.
Ukoliko u toku procesa naručivanja budete imali bilo kakav problem, na raspolaganju Vam je Koza online podrška putem elektronske pošte na adresu office@kozacoffee.rs ili putem broja telefona +381692222430